مزایای یخچال هایی که فریزر در پایین آنها قرار دارد چیست؟

وقتی که برای اولین بار یخچال ها وارد بازار شدند ، آنها تک درب بودند و فریزر اصلا لحاظ  نبود . وقتی که فریزر به برنامه اضافه شد ، داخل خود یخچال یک درب قرار گرفت که فریزر در بالا قرار داشت و بعد ها درب فریزر مجزا از یخچال شد و در بالا قرار داشت، و بعدها این مدل استاندارد شد ، خنک کننده ی فریزها در یک طرف معمولا راست و خنک کننده یخچال در طرف دیگر قرار داشت.

ولی امروزه ،فریزرهایی که در پایین یخچال قرار دارد بیشتر باب شده . در این مدل ها ، قسمت بالایی یا درش به دو قسمت تقسیم می شود یا تک درب است و فریزر مثل یک داور زیر آن قرار دارد. برخی مدل ها هم  فریزر به دو درب در اور مانند تقسیم می شود.

یخچال فریزر

مزایا و دلایل محبوبیت یخچال های فریزر پایین

حالا چرا ، این مدلهای فریزر در پایین انقدر محبوب هستند؟ به چند مزیت آن اشاره می کنیم. اول اینکه ، این طرح فریزر در پایین باعث می شود که دسترسی به مواد غذایی و نوشیدنیهایی که بیشتر استفاده می شود راحت تر باشد. و مواد غذایی که کمتر استفاده می شود در کشوی پایینی و اینگونه در کشویی میانی، هم سطح با چشم فضای زیادی برای غذاهای تازه و نوشیدنی ها داریم. یعنی اینکه دیگر نیاز نیست زانو بزنید تا بتوانید به کشو سبزیجات دسترسی یابید.

باید این مورد را اضافه کنیم که این نوع طراحی ها فضای فریزر دو برابر می شود ، و باعث می شود اقلام بزرگتر هم داخل فریزر جا بشود مثل جعبه پیتزا.مدلهای فریزر کشویی که در پایین قرار دارند هم عموما کارآمدتر از آن مدل هایی هستندکه یخچال و فریزر درکنار هم قرار دارند.همه می دانند که هوای گرم بالا می رود ، پس بهتر اقلام سرد را در پایین دستگاه قرار دهیم.

در انتها ،این کاملا به ترجیح شخصی شما ربط دارد ، ولی نمی توانید محبوبیت طرح های فریزر در پایین را نادیده بگیرید.شاید شما برای خرید این مدل فریزر های در پایین مجبور باشید بیشتر هزینه کنید ،ولی ارزشش را دارد.

همچنین شما عزیزان می توانید جهت تعمیرات انواع برند یخچال از جمله تعمیرات یخچال دوو و همچنین تعمیرات ساید بای ساید دوو خود با تعمیرگاه دوو تک سرویس بعنوان نمایندگی تعمیرات دوو تماس حاصل فرمایید.

منبع: http://home.howstuffworks.com/appliances/new/advantage-to-bottom-freezer-refrigerators.htm

2/5 - (1 امتیاز)
برچسب ها :