درست کردن یا تعمیر کمپرسور یخچال چقدر هزینه دارد؟

هزینه تعمیر لوازم برقی خانگی

خیلی ها می پرسند که بهتر است لوازم برقی خانگی از جمله یخچال فریزر و ساید بای ساید را عوض کنیم یا آنها را تعمیر کنیم، تکنسین های ما این سوال را بر اساس نوع محصول پاسخ داده اند.

هزینه درست کردن یا تعمیر کمپرسور یخچال چقدر می باشد؟

هزینه ی تعمیر یک کمپرسور یخچال مشکل دار یا خراب به عوامل مختلفی ربط دارد ، اصلی ترین و مهمترین آن ها سایز کمپرسور است و اینکه آیا شما می خواهید یک کمپرسور جدید بخرید یا یک تعمیر شده اش را جایگزین کنید که همه این موارد بر روی هزینه تعمیر کمپرسور یخچال فریزر یا ساید بای ساید تاثیر گذار می باشد.

تعمیر کمپرسور یخچال

دستمزد تعمیرکار کمپرسور یخچال چقدر می باشد؟

این کاری نیست که شما بخواهید خودتان انجام بدهید . کسی باید این تعمیرات را انجام بدهد که گواهی تعمیرات را اخذ کرده باشد. علاوه بر این ، گران است و نیاز به ابزارهای تخصصی و تجهیزاتی هیت تا بتوان کمپرسور را تعویض نمود.و مورد دیگر اینکه کار کردن با یخچال فریزر خطرناک هم هست ، پس هیچ وقت نخواهید که خودتان تنهایی این  کار را انجام بدهید. طبق تعرفه تعیین شده برای لوازم خانگی بزرگ دستمزد حدود 700 هزار تومان به علاوه هزینه ی کمپرسور تعمیری حدود 160 هزار تومان و هزینه خرید کمپرسور جدید حدود 400 هزار تومان . هزینه ی کلی حدود 1 میلیون تومان.

البته این هزینه ها ثابت نیست و بستگی به یخچال شما می تواند متغیر باشد.قطعا هزینه تعمیر کمپرسور یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک با مثلا یخچال دوو متفاوت می باشد.پس اول با تعمیرگاه تماس حاصل فرمایید تا دستگاه بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیرات یا تعویض اعلام شود.اینکه از بین تعمیر یا تعویض یا حتی تعویض یخچال کدام گزینه بهترین می باشد بستگی به شرایط یخچال شما دارد.گاهی اوقات تعمیر کمپرسور بهترین گزینه می باشد و گاهی تعویض کمپرسور و یا حتی تعویض یخچال…

شما عزیزان می توانید جهت تعمیرات انواع برند یخچال از جمله تعمیرات یخچال فریزر دوو و همچنین تعمیرات ساید بای ساید دوو خود با تعمیرگاه دوو تک سرویس بعنوان نمایندگی تعمیرات دوو تماس حاصل فرمایید.

منبع: http://homeguides.sfgate.com/much-cost-fix-refrigerator-compressor-87097.html

 

Rate this post