چطور لوازم خانگی استیل را تمیز کنید

در این مقاله می خواهیم یاد بگیریم که چطور یخچال فریزر استیل ، سینک، اجاق گاز و ماشین ظرفشویی استیل را تمیز کنیم. ساده تر از چیزیکه فکرش را میکنید.

لوازم خانگی استیل به آشپزخانه ظاهری مدرن می دهند. چیزی که بد است این است که اثر انگشت کثیف روی آن ها باقی بماند و یا لکه چربی به آن بیافتد.در اینجا نحوه تمیز کردن لوازم خانگی استیلتان رابه شما نشان می دهیم.

در جهت رگه ها

اولین و مهمترین چیزیکه در مورد استیل باید بدانید این است که استیل هم درست مثل چوب ، یکسری رگه های خاصی دارد . اگر از نزدیک به لوازم برقیتان نگاه کنید ، شما می توانید جهت این رگه ها را ببینید.همیشه لوازم برقی استیل خود را در جهت همان رگه ها تمیز کنید. چه می شود اگر برعکس تمیز کنید؟ تمیزی و پسماندها در بین شیارهای استیل گیر می کند و باعث میشود که حتی لوازمتان کثیف تر به نظر بیاید.

لوازم خانگی

از آب و سرکه به عنوان تمیز کننده جادویی لوازم خانگی استیل استفاده کنید

بهترین تمیز کننده برای استیلتان همین الاندر آشپزخانه یتان موجود است.از مواد شیمیایی که باعث سایش در استیل می شود اجتناب کنید.یک محلول آب و سرکه سفید درست کنید و یک پارچه نخی را داخل آن بزنید سپس آب اضافه آن را بچکانید. حالا چه با آب و چه با سرکه شما کثیفی وجرم را بدون آسیب رساندن به سطح استیل لوازم برقیتان پاک می کنید

برای برق انداختن به لوازم خانگیتان از روغن زیتون استفاده کنید

روغن زیتون یا هر نوع روغن معدنی دیگری باعث می شود لوازم خانگی استیلتان نو به نظر بیاید. روغن زیتون را در جهت شیارها ی استیل بزنید تا براق گردد

از دستمال های نخی یا میکروفایبر استفاده نمایید از دستمال کاغذی استفاده نکنید

برای اینکه روی لوازم خانگی استیلتان خط نیافتد ، هیچ وقت از چیزهای پشمی و زبر استفادهنکنید . یک دستمال نخی نه تنها که مانع از خط افتادن روی لوازم خانگی میشود بلکه از خودش پرز باقی نمی گذارد. دستمال کاغذی روغن را به خودش جذب می کند پسبرای براق کردن هم نمی توانیم از آن استفاده کنیم.

برای اینکه سینک ظرفشویی براق بشود از آرد استفاده کنید

به جای روغنی که به لوازم برقی خانگی استیل می زدید برای سینک از آرد استفاده نمایید. عجیب به نظرتان می رسد؟ آرد نه تنها سینک آشپزخانه یتان را براق می کند، بلکه کثیفی هایی هم که به خرد سینک استیلتان رفته را به خودش جذب می کند. نکته مهم این است که سینکتان باید کاملا خشک باشد، اگر نه خمیر درست می شود. پیشنهاد ما این استکه از آرد برای تمیز کردن سایر لوازم خانگی استیل استفاده ننمایید.

یادتان نرود که خشک کنید

مهم نیست از کدام روش استفاده می کنید فقط لوازم را در آخر خشک نمایید

همچنین شما عزیزان جهت تعمیرات لوازم خانگی خود می توانید با تعمیرگاه دوو تک سرویس تماس حاصل فرمایید

منبع: https://www.searshomeservices.com/blog/how-to-clean-stainless-steel-7-spring-cleaning-hacks-to-make-your-appliance

2/5 - (2 امتیاز)